Documente emise online

Documente emise electronic direct în contul eDirect (necesită semnătură electronică).

Documente emise la sediul Primăriei Voinești după depunerea actelor necesare online în contul eDirect (nu necesită semnătură electronică).

Pasul 1. Accesați portalul https://edirect.e-guvernare.ro. Creați un cont accesând secțiunea Cont Nou. Completați rubricile cu datele personale, alegeți un nume de utilizator și o parolă. Veți primi pe adresa dumneavoastră de email un link pentru confirmarea contului pe care trebuie să îl accesați pentru a finaliza crearea contului.

Pasul 2. Depunerea documentațiilor.
• Accesați secțiunea Conectare, completați utilizatorul și introduceți parola pentru intrarea în sistem, apoi selectați eDirect
• În secțiunea Creează solicitare, la rubrica Instituție introduceți: Primăria Voinesti
• Alegeți documentul pe care îl doriți: certificat de urbanism, prelungire certificate de urbanism, etc. Aici veți găsi informațiile legate de documentele pe care trebuie să le depuneți pentru obținerea certificatelor/ autorizațiilor
• Faceți click pe Lansează solicitare și încărcați documentele necesare (precizare: unde acest lucru se impune, documentația atașată trebuie să fie semnată electronic de cetățean)
• Faceți click pe butonul Lansează solicitare și astfel documentația a fost depusă.
• La final veți primi o notificare care confirmă depunerea documentelor.

Pasul 3. Preluarea documentației
Documentele încărcate în program vor fi descărcate de către serviciul de specialitate și vor primi număr de înregistrare. Inspectorul va calcula taxa datorată de cetățean și va transmite prin portal eDirect un mesaj prin care îi comunică numărul de înregistrare generat de către platforma edirect.e-guvernare.ro, numărul de înregistrare în Primăria Voinesti și cuantumul taxei pe care trebuie să o plătească. Taxa se calculează în funcție de tipul de act solicitat.

Pasul 4. Plata taxei de emitere a documentului
Pentru efectuarea plății aceasta se face prin OP în contul precizat în aplicație prin trezoreria Târgoviște.

După achitarea taxei, cetățeanul are obligația sa trimită pe portalul eDirect dovada plății. Serviciul de specialitate din cadrul Primăriei comunei Voinesti va prelucra actele din acel moment.

Stadiul soluționării cererii poate fi urmărit pe portalul https://edirect.e-guvernare.ro, accesând secțiunea Solicitările mele.